Al-ghadeer, Hamad Rashid. (2004). The Situational Factors Influence on the Marketing Managers Leadership Traits An Empirical Inveatigation. المجلة العلمية للبحوث التجارية (جامعة المنوفية), 5(1), 4-31. doi: 10.21608/sjsc.2004.125222
MLA
Hamad Rashid Al-ghadeer. "The Situational Factors Influence on the Marketing Managers Leadership Traits An Empirical Inveatigation". المجلة العلمية للبحوث التجارية (جامعة المنوفية), 5, 1, 2004, 4-31. doi: 10.21608/sjsc.2004.125222
HARVARD
Al-ghadeer, Hamad Rashid. (2004). 'The Situational Factors Influence on the Marketing Managers Leadership Traits An Empirical Inveatigation', المجلة العلمية للبحوث التجارية (جامعة المنوفية), 5(1), pp. 4-31. doi: 10.21608/sjsc.2004.125222
VANCOUVER
Al-ghadeer, Hamad Rashid. The Situational Factors Influence on the Marketing Managers Leadership Traits An Empirical Inveatigation. المجلة العلمية للبحوث التجارية (جامعة المنوفية), 2004; 5(1): 4-31. doi: 10.21608/sjsc.2004.125222